Көптеген жылдар бойы BIMSER әртүрлі өлшемдегі және әртүрлі салалардағы компанияларға арналған бағдарламалық жасақтама пакеттерінен бастап, әртүрлі бизнес-қосымшаларды әзірлеуге болатын толық шешім әзірлеу платформасына дейін, өзара және басқа өнімдермен интеграцияда жұмыс істей алатын кең ауқымды өнімдерді ұсынады. BIMSER бағдарламалық өнімдерін бүгінде Түркияда 1800-ден астам беделді компанияда миллионнан астам кәсіпқой пайдаланады; ол ұсынатын тиімділік бұл компанияларға бәсекелестік артықшылық пен табыс әкеледі.

Synergy Low Code Platform

Цифрлық трансформацияны қолдайтын және Құжаттарды басқару, Жұмыс процесін басқару және Back-office процестерін қамтитын бұлтқа негізделген интеграцияланған контенттік қызметтер платформасы. Барлық құрылғылар мен операциялық жүйелерге бейімделген Bimser Synergy көмегімен жұмыс процестеріңізді оңай сызуға, нысандарды анықтауға және процестеріңізді тиімді басқаруға болады. Бұл процестердің барлығын код қолданбай-ақ жасай аласыз. Жылдам, оңай және ақылды!

Low Code Platform

Нағыз Low Code платформасымен танысыңыз – бұл жаңа технологияны Bimser Synergy-дің бірегей қарапайымдылығымен үйлестіреді. Енді сіз де әзірлеуші бола аласыз, ешқандай код білудің қажеті жоқ! Қосымша әзірлеуші мүмкіндіктері де сіздің қолыңызда.

Күшті интерфейс – Тартымды UX

Күшті, бірақ қарапайым интерфейсі арқылы бизнесіңізге сәйкес кез келген жұмыс процесін жасай аласыз. Bimser Synergy Low Code Platform тез пішіндер жасау үшін ондаған компоненттерді ұсынады. Қажет нәрсенің барлығы дәл сізге керекті жерде! Сізге тек drag and drop қолдану жеткілікті. Тартымды UX мүмкіндігі арқылы пайдаланушылардың қызығушылығын арттырыңыз, интерфейсте адасып кетпеңіз.

Ынтымақтастық және бірлескен жұмыс

Барлық бизнес процестеріңізді командаңызбен бірге бір нүктеден өзара әрекеттесу арқылы басқарыңыз. Командалық жұмыс арқылы ортақ жобаны дамытыңыз.

Контенттің өмірлік циклін басқару

Құжаттарды оңай жасаңыз, жіктеңіз, белгілеңіз, жеткізіңіз немесе бөлісіңіз, қарап шығыңыз және есептеңіз, архивтеңіз немесе жойыңыз.

Кез келген дерекке кез келген жерден қол жеткізу

Деректеріңізді ақылдырақ етіңіз. Компания құжаттарының әрбір кезеңін – қабылдаудан бастап, сақтау, мақұлдау және тіпті архивтеуге дейін оңайлатыңыз және автоматтандырыңыз. Сондай-ақ, корпоративтік қосымшаларыңызбен оңай интеграция жасап, құжаттар мен ақпаратты бір платформада бөлісе аласыз.

Кәсіпорын контентіне жасанды интеллект (AI) енгізу

"Bimser Synergy Low Code Platform аясында қолданылатын Machine Learning, Deep Learning, RPA және Data Mining алгоритмдері арқылы корпоративтік контентіңіздің IQ деңгейін арттырыңыз. Роботтар сіз үшін жұмыс істесін. Олар сіз үшін шешім қабылдайды немесе кеңес береді. Құжаттарды топтастыру қиын деп ойлайсыз ба? Оны роботтарға тапсырыңыз."

QDMS - Интеграцияланған басқару жүйесі

Интеграцияланған басқару жүйелерінде көзделген сапа мақсаттарын жүзеге асыруға арналған, бизнеске ыңғайлы басқару жүйесі шешімі.

Интеграцияланған басқару жүйесі

QDMS Интеграцияланған басқару жүйесі шешімі арқылы құжаттарыңыздың өмірлік циклін толық және ыңғайлы түрде басқара аласыз. Қайта қарау, тексеру және оқу тапсырмаларын бақылау сіз үшін енді мәселе емес. Сонымен қатар, CAPA модулі созылмалы мәселелерді түпкілікті шешуге арналған тұрақты шешімдерді жоспарлауға көмектеседі. Action Module көмегімен күнделікті тапсырмалар мен жиналыс жоспарларын реттей аласыз. Audit Module арқылы әртүрлі аудит түрлерінің нәтижелерін тиімді бақылауға болады. Ұсыныс және Сауалнама модульдері қызметкерлердің белсенділігін және компанияға деген қатыстылығын арттыруға мүмкіндік береді. Барлық осы процестер және компания ішіндегі басқа процестер үшін тәуекелдерді анықтау және олардың деңгейлерін бағалау маңызды мәселе болып табылады, бұл ретте QDMS Тәуекелдерді басқару модулі сізге бағыт-бағдар береді.

Сапа менеджменті жүйесі

"Сапа менеджменті жүйелері – өнім мен қызмет көрсетуді үздіксіз жетілдіруге, сондай-ақ процестердің нәтижесінде пайда болатын өнімнің сапасын қамтамасыз етуге және заң талаптарын орындауға бағытталған жүйелер. *Құжаттар модулі *Ішкі - Сыртқы тұтынушы шағымдары *Түзету және алдын алу шаралары *Аудитті жоспарлау *Құрылғыларды басқару (Калибрлеу) *Тәуекелдерді басқару *Заңнамалық сәйкестік *Жеткізушіні бағалау *Ұсыныстар *Сауалнамалар *Оқыту *Әрекеттерді жоспарлау"

Қоршаған орта және еңбек қауіпсіздігі

"Бұл қоршаған орта, денсаулық және қауіпсіздік мәселелерін біріктірілген түрде басқару және есеп беру нәтижесінде пайда болатын жүйелер жиынтығы ретінде анықталады. Түркияда бұл EHS деп қысқартылып айтылады, өйткені бұл үш анықтама өзара тығыз байланысты. Қоршаған ортаға әсер ететін мәселенің адам денсаулығына зиянсыз болуы мүмкін емес. *Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау (OHS/ISG) *тәуекелдерін бағалау *Жұмыс апаттары және қауіпті жағдайлар *Өндірістік тексерулер *Жұмыс орнында және кезеңдік тексерулер *Оқыту *Жеке қорғаныс құралдары *Жұмыс рұқсаттарын басқару *Төтенше жағдайлар және оқу-жаттығуларды басқару *Қоршаған орта факторлары және талдау *MSDS (Материалдық қауіпсіздік паспорты) басқару *Функционалды деректерді жинау (Жылыжай газдары) *Қалдықтарды басқару"

Ақпараттық қауіпсіздік

"Бұл – корпоративтік ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін ақпараттың құпиялығын, тұтастығын және қолжетімділігін дұрыс және қауіпсіз басқаруға мүмкіндік беретін басқару жүйесі. Сонымен қатар, бұл қауіптерді азайту бойынша нұсқаулық ретінде қызмет етеді. *Ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдері және активтерді басқару *Ақпараттық қауіпсіздік бұзылуларын хабарлау *Аудитті жоспарлау *Түзету және алдын алу шаралары *Әрекеттерді жоспарлау"

Басқару, тәуекел және сәйкестік

"Қазіргі жылдам өзгеріп жатқан бизнес әлемінде әрбір ұйымның стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін айқындауы, тиісті ішкі бақылау механизмдерін құруы және осының барлығын жоспарлау кезінде заңнамалық талаптарға сәйкестікті қамтамасыз етуі қажет. Осы процестерді басқаратын жүйе GRC (Governance, Risk, Compliance) жүйесі болып табылады. *Кәсіпорын тәуекелдерін басқару *Ішкі бақылау *Ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару *Заңнамалық сәйкестік *Түзету және алдын алу шаралары *Әрекеттерді жоспарлау Барлық осы процестерді біріктірілген түрде басқару үшін сізді QDMS әлеміне шақырамыз."

Ensemble - IBPM (Ақылды бизнес-процестерді басқару) платформасы

Ұйымды әртүрлі перспективалардан бағалау арқылы стратегиялық жоспарды қадағалауға және өнімділікті бағалауға мүмкіндік беретін шешім. Сондай-ақ, процестерді модельдеу арқылы корпоративтік архитектураны құруға көмектеседі.

Процестерді басқару жүйесі

"Процестерді басқару – ұйым өнімділігінің үздіксіз дамуын қамтамасыз ететін басқару әдісі. Ensemble көмегімен процестерді дамыту және мақсатқа жету үшін қажетті модельдеу, процесс өнімділігін бағалау және жетілдіру шараларын автоматтандыруға болады. *Нормативтік штат зерттеулері – Міндеттер мен жауапкершіліктерді анықтау *Қайта қарау – Бақылау – Бекіту – Қызметкерлердің тарату арқылы қатысуы *Процестер арасындағы өзара әрекеттесу картасы – *Біртұтас процесс басқару *Шығындарды, еңбек пен уақытты үнемдеу *Икемді визуалды дизайн *Процесс өнімділігін бақылау *Ресурстарды жоспарлау *Бизнес үздіксіздігі *Нормативтік штат зерттеулері – Міндеттер мен жауапкершіліктерді анықтау *Қайта қарау – Бақылау – Бекіту – Қызметкерлердің тарату арқылы қатысуы *Процестер арасындағы өзара әрекеттесу картасы – *Біртұтас процесс басқару *Шығындарды, еңбек пен уақытты үнемдеу *Икемді визуалды дизайн *Процесс өнімділігін бақылау *Ресурстарды жоспарлау *Бизнес үздіксіздігі"

Өнімділікті басқару – Балансталған көрсеткіштер жүйесі

"Бұл жүйе ұйымның қаржылық құрылымы қоса алғанда барлық ресурстарды оның болашақ мақсаттарына сәйкес басқаруға және бақылауға мүмкіндік береді. Өнімділікті басқару процесі – ұйымның мүдделі тараптарының мақсаттарға сәйкестігін өлшеуге және объективті түрде бағалауға мүмкіндік беретін шешім ретінде қарастырылады. *Өнімділік және стратегиялық мақсаттарды басқару *Ұйым, орналасқан жер, бөлім, рөл негізінде өнімділікті бақылау *Есептер және графикалық көрсетілім *Көрсеткіштерден қорытынды жасау – Ұйымды әртүрлі қырынан бағалау *Мақсаттан ауытқыған көрсеткіштер үшін автоматты әрекеттерді бақылау *Кәсіпорын жүйелерімен деректер интеграциясы *Деректерді енгізу бойынша ескерту жүйесі *Көрсеткіштер мен процестер арасындағы байланыс"

BEAM – Кәсіпорын активтерін басқару

Барлық қорлар мен техникалық қызмет көрсету процестерін бір платформада басқаруға, активтерден жиналған ақпаратты өлшенетін және есептелетін форматта баптауға, сондай-ақ бірінші күнгі өнімділікті алуға мүмкіндік береді.

Активтерді басқару

"Активтерді басқарудағы негізгі назар – маңызды активтерді орталықтандыруға аударылады. Қысқаша айтқанда, ғимараттар, маңызды инфрақұрылым, жабдықтар, өндірістік OT/IT активтері сияқты әртүрлі актив түрлерін анықтауға, басқаруға және бақылауға болады, олар икемді құрылым арқылы өзара байланысып жұмыс істей алады. *Инвентаризацияны басқару *Дебиторлық бақылау *Кепілдік мерзімін бақылау *Штрих-код және QR-код арқылы актив тарихын сақтау *Активтердің орын ауыстыруын қадағалау *Активтерді санау *Амортизацияны есептеу *Карта қолдауы *Мобильді қолдау *Активтерді талдау және есептер *Графикалық активтер құрылымы"

Техникалық қызмет көрсету және жөндеу басқару

"Барлық активтерді бір платформада басқару және техникалық қызмет көрсету мен жөндеу процестері үшін қажетті жұмыс тапсырмаларын жоспарлау мүмкіндігі. BEAM Кәсіпорын активтерін басқару бағдарламалық жасақтамасы арқылы ақаулар пайда болғанға дейін алдын алу шараларын қабылдап, маңызды жұмыстарды басымдыққа қою мүмкіндігіне ие боласыз. Корпоративтік қосымшалармен интеграцияны қамтамасыз етіңіз. Активтердің тоқтап қалуын бақылаңыз. Маңызды инфрақұрылымды мониторингтеңіз және оңтайландырыңыз. *Жұмыс сұраныстары *Жұмыс тапсырмалары күнтізбесі *Еңбекті қорғау және қауіпсіздік *Күтпеген / Ақауға байланысты жөндеулер *Калибрлеу/өлшеу процестері *Кеңейтілген рұқсаттар жүйесі *Мерзімді (жоспарлы) техникалық қызмет көрсету *Жұмыс процестерін қолдау *Талдау/есеп беру мүмкіндігі *Алдын ала болжау негізіндегі техникалық қызмет көрсету *Мобильді қолдау *Интеграция мүмкіндігі"

Материалдық ресурстарды басқару

"BEAM Материалдық ресурстарды басқару көмегімен қажетті материалдар, еңбек және техника қажеттіліктерін анықтауға, ықтимал материал тапшылығына қарсы алдын алу шараларын қабылдауға және қойма шығындарын азайтуға мүмкіндік береді. *Материалдарды басқару *Материалдық қозғалыстар *Материалға сұраныс және тасымалдау *Материалдарды санау *Мобильді қолдау *Жұмыс процесін қолдау *Талдау/есеп беру мүмкіндігі *Интеграция мүмкіндігі"

Қызметкерлерді басқару

"BEAM Enterprise Asset Management пайдалану арқылы бизнес басымдықтарын жақсырақ анықтау, ресурстарды оңтайлы пайдалану, қызметкерлердің өнімділігін бақылау, қай қызметкердің не істегенін анықтау, техникалық қызметкерлердің оқу қажеттіліктерін анықтау, қызметкерлердің құзыреттілігін бақылау, техникалық қызмет көрсетуге кететін уақытты қысқарту және тиімді бизнес жоспарлау мүмкін болады. *Ресурстар *Ресурстарды пайдалану күнтізбесі *Кезекшілік жоспарлау *Мердігерлерді басқару *Талдау/есеп беру мүмкіндігі *Интеграция мүмкіндігі"

Сатып алуды басқару

"Материал немесе қызметке сұраныстан бастап, қоймаға кіруге дейінгі барлық процестерді бір платформада басқарыңыз. *Сатып алу сұраныстары *Ұсыныстарға сұраныс / Құру / Бағалау *Сатып алу тапсырысы *Жеткізу, қабылдау және қоймаға енгізу процестері *Мобильді қолдау *Жұмыс процесін қолдау *Талдау/есеп беру мүмкіндігі *Интеграция мүмкіндігі"

eBA – Жұмыс процестерін және құжаттарды басқару жүйесі

Bimser eBA көмегімен барлық корпоративтік процестеріңізді және осы процестердің кірістері мен шығыстары болып табылатын құжаттарды цифрлық платформада тиімді және нәтижелі түрде басқарыңыз.

Бизнес процестерін автоматтандыру

"Күн сайын икемділік пен жылдамдықтың маңызы артып келе жатқан жағдайда, бизнес процестеріңізді цифрлық ортаға көшіріп, Bimser eBA Жұмыс процесін басқару жүйесі арқылы бекіту процестерін жылдамдатыңыз. Икемді жұмыс процесін жобалау Салалар мен бөлімдерден тәуелсіз процесс басқару Процесске негізделген бизнес үлгісі Мобильді қосымшалар арқылы үздіксіз жұмыс процесі ERP жүйелерімен жылдам және оңай интеграция Көп факторлы аутентификация арқылы қауіпсіздік Көптілді қолдау Делегат тағайындау инфрақұрылымы"

Құжаттарды басқару жүйесі

"Корпоративтік жадыңызды жасаңыз немесе өңдеңіз. Ұйымыңыз жасаған ақпаратты, құжаттарды және жазбаларды цифрлық ортаға өткізіңіз және Bimser eBA Құжаттарды басқару жүйесі арқылы оларды қауіпсіз сақтаңыз. Кез келген құрылғыдан кез келген уақытта құжаттарды өңдеңіз, бекітіңіз және оларға қол жеткізіңіз. олық мәтіндік іздеу Тегтеу жүйесі Кеңейтілген рұқсаттар жүйесі Нұсқалау (версиялау) Қарау құралдары Электрондық қолтаңба Мобильді қолтаңба Office 365 қолдауы Office қосымшаларына интеграция SAP контенті Шифрланған сақтау Файлдық жүйеде немесе дерекқорда сақтау DriveBA Ақылды виртуалды қалта құрылымы Локализация қолдауы"

Электрондық құжаттарды басқару жүйесі

"Bimser eBA арқылы ресми хат алмасу тәртібі мен ережелеріне сәйкес құжаттарды жасаңыз және дәлел ретінде жарамды барлық құжаттарды сақтаңыз. Электрондық қолтаңба Мобильді қолтаңба Тіркелген электрондық пошта (REM) Ұлттық электрондық хабарландыру жүйесі Электрондық құжат айналымы пакеті Стандартты файл жоспары (SFP)"

Цифрландыруды басқару – Capture

"Bimser eBA EBYS көмегімен ресми хат алмасу ережелеріне (TS 13298) сәйкес құжаттарды жасаңыз және дәлел ретінде жарамды барлық құжаттарды сақтаңыз. Құжат түрлерін анықтау Индекстеу және тегтеу Күнделікті құжат айналымын жылдамдату Сканерленген құжаттарды санаттау және жіктеу Физикалық немесе цифрлық құжаттарды архивтеу"

Басқару панелі (Графикалық есеп беру)

"Bimser eBA Dashboard көмегімен күрделі деректерді корпоративтік қосымшаларыңызда графикалық есептер арқылы талдаңыз. Графикалық талдау Деректерді біріктіру Интерактивті көрініс Жылдам және оңай есеп беру дизайны"